vrijdag 30 juli 2010

Fiets4daagse Dag 4

Rond 08:30 uur van huis vertrokken om mij voor de laatste keer de melden in Stiphout voor mijn startcontrole stempel. Deze laatste route (Kloosterroute) ging van Stiphout via Lieshout , Beek en Donk, Aarle Rixtel, Croy weer terug naar de Molenven in Stiphout. Daar kwam ik weer als eerste aan. Bij mijn eindcontrole stempel kreeg ik dit keer ook een medaille. Rond 11:15 uur was ik weer thuis na 43 km fietsen.
Precies om 17:00 uur vond er op de Molenven nog een loterij plaats. Er waren allerei prijzen te winnen waaronder een dames Gazelle fiets. Burgemeester Fons Jacobs van Helmond had ook nog een dankwoordje voor de organisatie. Uit de quizvragen had ik wel een mooie slagzin geformuleerd : knooppunt fietse is zo uniek iets. Dit was helaas niet de oplossing maar werd toch voorgelezen. Het was alvast een geslaagde fiets4daagse maar helaas zonder prijzen.


Geen opmerkingen: