dinsdag 27 juli 2010

Fiets 4 daagse De Peel Dag 1

Vandaag heb ik mij ingeschreven voor de fiets4daagse, De Peel. Deze wordt gehouden van 27 juli t/m 30 juli. Ik heb gekozen voor vertrekpunt Stiphout, het sportpark aan de Molenven. De overige, Deurne, Meijl en Weert, liggen niet echt centraal voor mij. Bij mijn inschrijving ontving ik een fietsvlaggetje, de route ( Vresselseroute) voor vandaag en een programmaboekje waar ik mijn stempels moet gaan verzamelen bij de controle posten.  Ik heb gekozen voor een afstand van 30 km. De route ging van Stiphout via Nederwetten , Breugel en Gerwen weer terug naar Stiphout. De routebeschrijving zelf heb ik weinig gebruikt omdat de hele route netjes met bordjes was aangegeven. Als traktatie kreeg iedereen onderweg nog een krentenbol die lekker smaakte. Ik ben rond 09:30 thuis vertrokken en tegen 13:00 uur was ik weer thuis. In totaal 46 km.

Geen opmerkingen: