zondag 12 juli 2009

Zondag 12 juli 2009








De zomerkermis is weer begonnen. De Helmondse zomerkermis biedt vermaak voor iedereen. Op de kermis draait iedereen mee in de grote molen van gezelligheid en vermaak. Natuurlijk zijn er weer spectaculaire attracties. O.a. een schitterend reuzenrad, Spookhuis Thriller en de sensationele Eclipse. Van vrijdag 11 juli tot en met donderdag 17 juli staat er weer een groot aantal zaken opgesteld die het centrum van Helmond tot een levendig attractiepark zullen maken. Op zondag 12 juli heb ik een kijkje genomen en een aantal foto's /video gemaakt.





1 opmerking:

Willion zei

Hallo Nicky,

Een leuk blog heb je, ik kreeg hem nu binnen via Googel alerts en ben even gaan kijken, wanneer je wilt kun je dit soort berichten ook bij mij op de site plaatsen, ik plaats er dan een link in naar jou blog.
Ik heb ook een site over Helmond maar deze is wel anders van opzet, ik zeg meestal een digitale krant van Helmond, en zeker de onderwerpen die jij behandelt zijn erg leuk om te plaatsen in welke vorm dan ook.